Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
ДОБРИТЕ МОМИЧЕТА ИМАТ ДНЕВНИЦИ, ЛОШИТЕ - НЯМАТ ВРЕМЕ. АЗ ЛИ?! АЗ ПРОСТО ИСКАМ ДА ЖИВЕЯ ЖИВОТ, КОЙТО ДА ЗАПОМНЯ, ДОРИ И ДА НЕ ОПИША.
Автор: bllondie Категория: Хоби
Прочетен: 40641 Постинги: 51 Коментари: 49
Постинги в блога
04.06.2018 18:46 - Бяхме
Ще чуваш моят смях, когато тишината между вас настъпи.
Ще са ти смешни даже и шегичките ми тъпи...
Ще разбереш, че щастие с пари не може да се купи! 
Ще се мразиш всеки път, когато тя ти каже "скъпи".
Бяхме двама с теб, бяхме силни много пъти..
 
Ще изтрия всичките следи, които ти остави.
Ще си мислиш, че ме мразиш, а аз, че ме забрави...
Ще се сещаме един за друг рядко, предимно, когато сме пияни.
Ще се връщаме отново там... там, където няма рани.

Всичко ще премине - часовник време ще отмери,
ще си въобразим, че вървим напред, а същност ще сме спрели.
На нея дал си ти хълката златна, с камъчета бели.
Била ти половинка, а някога си мислех, че сме цели...
Сръвнявала се с мене чух, не може тя с мене да се мери!

Бяхме двама с теб, бяхме силни много пъти...

Категория: Хоби
Прочетен: 590 Коментари: 0 Гласове: 2
18.08.2015 22:23 - Мисли 18.08.2015
Пия, но не е помага. Искам да плача, но нямам сълзи. Искам да викам, но кой ще чуе? Искам да кажа много неща, но няма смисъл. Искам да не гледам назад. Там няма нищо... Празнота, Тишина, Лъжа! Не страдам. Няма за какво. Дадох всичко, което имах - не беше достатъчно... Силна съм. Знам го! Не ме е страх. Обичам да обичам. Обичам да се влюбвам безпаметно - в хора, в дрехи, в песни, във филми... Повечето хора не разбират. И аз не разбирам хората - не знам защо постоянно лъжат.. Какво печелят? Не ме е страх да съм сама. Аз съм си достатъчна! Дори не чувствам болка. Усещам само тишина. Харесва ми. Обичам тишината, само тя е истинска... само в нея вярвам. Не ме съжалявай. Съжалявай себе си! Мен няма кой да ме лъже вече... и за разлика от теб, аз не лъжа себе си. А, ако някога ти липсвам - само ти си виновен. И ако решиш да звъннеш, за да чуеш гласа ми - НЕДЕЙ. И ако мислиш, че съм загубена, МОЛЯ ТЕ, НЕ МЕ НАМИРАЙ!image,
Категория: Хоби
Прочетен: 522 Коментари: 2 Гласове: 3
Последна промяна: 18.08.2015 22:50
22.09.2012 12:20 - Уморена
image




Два пъти ти повтарям, за да те науча,
сърцето ми врата е, а в теб е ключа
.
Прозорците с решетки са, не можеш да избягаш,
в ръцете ми бодлива тел и може да да пострадаш.

Откажи се, късно е да обяснявам,
любов отдавна аз не подарявам.
Като вещ ненужна, захвърлена в мрака,
това сърце само е и само тебе чака.

Разочарована от теб, от него и от всички други,
уморена от войни, лъжи и всякакви заблуди.
На земята падат и последните задръжки,
истинска жена съм, но държа се мъжки.




 Авторско :)
Категория: Поезия
Прочетен: 931 Коментари: 1 Гласове: 3
Последна промяна: 22.09.2012 12:39
Не вярвам в теб, в твоите думи,
не вярвам в нас и в нищо помежду ни.
Не искам да те чувам, да те виждам,
не искам да говорим, не искам дори да те обиждам.
Искам да си тръгнеш, както и дойде,
питаш ли ме ти за обич, ще чуеш само - "НЕ"
Защо ме гледаш, какво от мен желаеш,
и без тебе мога и ти добре го знаеш.
Молиш ми се, както аз на теб се молих,
молиш се, но какво ли аз не сторих.
Нямам сили, вече не,
до последно всички ги отне.
Рухва и последната надежда,
на силна се мъча да изглеждам.
Обръщам се и тръгвам аз смирена,
от друга нова, сигурно сменена.
Но назад не се обращам,
в миналото няма да се връщам.
Ще вървя гордо единствено напреде,
и друг ще среща по-добър от тебе!

Авторско

image
Категория: Поезия
Прочетен: 526 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 22.09.2012 12:40
06.03.2012 20:04 - Леден замък
 Тя му вярваше, а той излга.
И в нощта, видя го с друга.
Две сълзи отрониха се бавно,
но не трогнаха сърцето хладно.
Спомените през ума минаваха,
да забрави тя, не позволяваха.
Но волята е силна като камък,
и тя затвори се в леден замък.

Не вярва тя на никой вече,
a онази нощ остави надалече.
Безразлично й блестят очите,
и забрани що са те сълзите.
Спомените тя намрази,  а
миналото го погази.
А, сърцето заменено с камък,
придобивка e към новият й замък!

Авторско :)

image




 
Категория: Поезия
Прочетен: 523 Коментари: 0 Гласове: 2
Последна промяна: 06.03.2012 20:06
Търсене

За този блог
Автор: bllondie
Категория: Хоби
Прочетен: 40641
Постинги: 51
Коментари: 49
Гласове: 77
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031